gothelid

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av alva göthelid - 21 juli 2011 23:26

jag kom inte på någon överskrift. eller heter det rubrik, ah skitsamma!

nu ligger jag på min säng som vanligt och har kollat på lite filmer ingen av dom var  super men OKKKKK. jag är skit sugen på att gå ut och spela lite tennis mot väggen. har redan gjort det två gånger idag, men suget sitter kvar... jag känner mig som en tant när jag skriver, det låter så fult på nått sätt, men skiiiiitsamma.


ah hejdå.


Av alva göthelid - 21 juli 2011 14:03

1. jag älskar att tnäcka fotvristen

2. jag tycker om att spela tennis 

3. jag älskar att göra manikyr på min själv

4. jag tycker om att rida

5. jag hatar snabbmat!

6. jag har brytit armen, genom att åka lådbil ( hah, lite kul faktist)

7. sju är mitt favvo/tur nr.

8. jag tycker om att göra ett rum i kartonger som jag kan inreda, om ni fattar:P

9.jag tycker inte så mycket om att läsa, men ibland får jag nått ryck så då kan jag läsa ut en bok på en dag:P

10. nu när jag börjar 7:an ska jag ge allt för att få bra betyg!

Av alva göthelid - 21 juli 2011 03:15

i förra inlägget skrev jag om 10 sanningar om mig själv, och jag tänkte att jag skulle kunna göra det varje dag denna vecka, det kan bli svårt men jag ska försöka;)


asså jaag vet inte varför jag är uppe fortfarande, jag är skit trött men jag är övertrött så jag kan inte sova:/ IDAG ska jag inte sova lika länge som igår sp ska någ lägga mig nu.

godnatt alla ni som är vakna!

Presentation


jag heter alva och är tretton år. i den här bloggen bloggar jag om allt möjligt. skola, vardag, mode, hiss och diss och massa annat.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards