gothelid

Alla inlägg under augusti 2011

Av alva göthelid - 29 augusti 2011 19:46

nu är jag hemma hos mamma igen då. idag slutade vi välldigt tidigt, kommer inte ihåg när, men det var tidigt. och sen gick jag och mötte mamma och salla på interspor och köpte nya inneskor till innebandyn. sen gick vi till bokia för mamma skulle köpa block och grejer, och då hittade jag en bok jag ville ha, och den blev min! och nu sitte jag med mina nya dojjor på i sängen och softar. imorn är det tisdag och träning, ska bli skönt att få träna lite granna efter kräftskivan jag var på i lördags. vet inte hur mycker jag åt, men det var mägnder. kansle kommer upp lite bilder från det också. nu ska jag ner ooch sätta mig framför tv:n och kolla på robinsson och göra spanska glosor medans. asså jag tycker inte om spanska läraren alls! för det första så gav han oss läxa på första dagen till dan efter. för det andra så har han snus mellan tänderna och byter alldrig byxor. och för det tredje vet jag inte... men idag hade vi två test, ett på matten, på första lektionen på morgonen efter helgen. och då är man ju lagom trög och sen ett test på horroskopet ( eller vad det heter) men det gick bra! nu ska jag läsa hlosor så hejsvejs! 


     

Av alva göthelid - 24 augusti 2011 17:52

det kommer bli en toppen dag imorn i skolan. först kommer vi få våra datorer, sen ska vi ha tennis på idrotten. så det kan ju inte bli så mycket bättre. på fredagblir det thai med josefine, kem, hanna och moa. och sen drar vi hem till josefine och sover där. jag kanske har skrivit det här., men skit samma. och på lördag jag jag på kräfftskiva och sen på söndagen ska jag med tjejerna igen på sala messan :) så det blir nog bra. nu är var skit sugen på att baka något så jag tror jag gör det. hejdooo!

Av alva göthelid - 23 augusti 2011 19:58

nu börjar true talen, så det blir att jag kollar på det. har vart på träning, men inte tränat. hah, jag har sträkt hela baklåret. men men. imorn tar jag sälskap med moa till skoal igen. på frdag börjar ju sala messan och ullrik munter kommer ju!! då måsta man ju kolla. jag iaf. så nu ska jag koncentrera mig på tv så, hej! :)

Av alva göthelid - 21 augusti 2011 20:11

måndag och skolan imorgon då, det känns ju sudär. idag har jag bara legat i min säng och kollat på typ tre filmer. känner mig as  nera och orkar typ inte göra någonting, + att jag har haft ont i huvudet heladagen. imorn ska jag träffa moa nånstans innan åtta och ta sälskap till skolan. på onsdag får vi våra nya datorer! ska bli jätte kul att få se vad det blir. och när vi får datorerna kommer jag ju kunna blogga i skolan också, så då blir det as bra uppdatering ska jag lova! nu ska jag nog ta mig en dusch och sen kolla på en till film, åh aknske göra en annsiktsmask. 


ha det bäst!

Av alva göthelid - 20 augusti 2011 17:07

inatt sov jag hos moa, med josefine och käkade pizza och kolla på film. sen idag kom mamma och hämtade mig och sen åkte vi hem och hämtade sally för att sen åka ner på stan och handla lita grejor. 


jag kom hem med det här.


         




  

skorna kommer från USA. min kära vän josefine köpte dom åt mig när hon var där på sommarlåvet! :D

   

-

Av alva göthelid - 18 augusti 2011 21:06

nu är jaag ny duschad och klar för att göra ingenting. blev jätte trött efter att ha tränat. imorn så följer josefine med hem och käkar och sen drar vi vidare hem till moa och sen så drar vi och köper fett... nejdå, men vi ska köpa gooodis för att sedan hem tilll moa igen och kolla på film. kännnde att det är en bra start på första helgen av skolstarten. Den här dagen i skolan var så himla onödig. varför kan vi inte lika gärna börja på måndag, vi gör ju ingenting vettigt. vi typ bara sitter och går igenom regler som man redan har hört mins 5 gånger förut och sen tippspromenad, och imorn frilufsdag. DETTA SUGER! 


 la aldrig ut en dagens outfit imorse. men det vara bara för jag hade panik...

Av alva göthelid - 18 augusti 2011 16:44

nu är jag ny kommmen hem från skolan/usshållsplatsen. jag stog och väntade på bussen med josefine, hanna, moa, kem, jeanette och jean-luc. det tog typ två & halv timme innan den kom. snart ska jag äta något, och sedan sticka iväg på träning. jihoo!! första innebandy träningen för denna sesong, eller vad man kallar det. imorn i skolan ska vi ha frilufsdag.......... fyfan vad tråkigt! vi kommmer vara i plika grupper, och det kommmer vara blandat 7:or, 8:or och 9:or:((

Av alva göthelid - 17 augusti 2011 22:24

imorgon börjar skolan. lägger in en dagens outfit om jag hinner! 


Godnatt!

Presentation


jag heter alva och är tretton år. i den här bloggen bloggar jag om allt möjligt. skola, vardag, mode, hiss och diss och massa annat.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards