gothelid

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av alva göthelid - 9 juli 2011 18:09

HEJ.

är förkyld, huvudvärk, halsont, mitt i sommarn jo men det är ju soft...?


har vart med kussen några dagar i sträck. först såv hon här i torsdags, sen sov jag hos henne i fredags. nej nu blev det nått fel i mitt tänkande.... men skit samma! från det ena till det andra, imorgon ska jag vara hundvakt åt grann hunden rocky. ska bli jätte mysigt, men jag längtar som bara den efter min egen hund nisse pisse ;P har inte träffat han på en vecka nu och jag håller på åh spriker! men jag får väll trösta mig med  rock.


jo, juste! nässta vecka åker vi till ullared! :D haha, har aldrig vart där och det är typ bara jag som vill dit:/ men det ska bli mega kul, fast först ska vi till kolmården för lillasyrran ska få se hur djur ser ut... haha nej men vi ska dit först och sen skulle vi någon annanstans och typ shoppa och sånt. sen skulle vi någon annanstans och jag vet inte vad vi skulle göra där, och sen ska vio till ullared! :D


asså detta sommarlov suger typ, har inte gjort nått annat än åh vart hemma och vart hos kussen:( har inte änns vart på stranden än. det suger och ingen verkar villja hitta på något heller så det är ju inte så kul.


( jag lägger nog in lite bilder och smått åh gott imorn från hur det gick med hundvakten)

Presentation


jag heter alva och är tretton år. i den här bloggen bloggar jag om allt möjligt. skola, vardag, mode, hiss och diss och massa annat.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards