gothelid

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av alva göthelid - 20 juli 2011 16:34

1. jag tycker om att baka

2. jag skulle inta klara mig utan att kolla facebook minst en gång per dag

3. jag är lite rädd för vatten

4. jag är beroende av musik

5. tycker inte om när folk stirrar på en när man äter

6. älskar att kolla på film

7. jag älskar att bli skrämd, men ångrar mig efteråt

8 jag älskar justin bieber och hans musik( skämms inte över det)

9. jag älskar att vara nyduschad.

10. min älskling färg är lila, had det till och med på väggarna i mitt rum ;)


kanska kommer fler nån annan dag :)

Av alva göthelid - 20 juli 2011 15:58

kul att man sovit bort halva dagen. vaknade 14.30, rekord hah, nu ligger i sängen med datan på mage och ska snart kolla på film.. jihoo! ska kolla på just go with it, har längtat skit mycket och snart ska jag se den'1 men tjohoj så länge :)

Av alva göthelid - 20 juli 2011 03:24

60 ärliga frågor om dig själv

1.vilket är ditt mellan namn? linnea

2. vilken tid gick du upp i morse? 13.00, typ

3. är du i ett förhållande nu? nej

4. om ja,hur länge har ni varit tillsammans?

5. vem var du tillsammans med senast? elias, tror jag. hah as länge sen

6. får man fråga varför det tog slut? Får du väl? Kommer nog inte ihåg hehe
7. tycker du om någon nu? nej

8. vem vet mest om dig? moa,hanna,josefine,kem,mickan. tror jag

9. vad gör du på fredagskvällarna? olika

10. bästa filmen du någonsin har sett? Finns mååånga!
11. har du pussat motsattkön? nej. eller jo min lillasyster men det räknas knappast.

12. har du någonsin varit full? Ne
13. har du testat droger? Nope
14. röker du? Nej
15. snusar du? Nej
16. saknar du någon just nu? Ja
17. hur mår du idag? Just nu är jag trött

18. hur många tabletter tar du dagligen? noll

19. vad gjorde du för exakt ett år sedan? Ingen aning  
20. bästa minnet från sommaren? Förra eller? Finns många men kanske när vi var med klassen på grönan.

21. senaste landet du besökte bortsett från sverige? cypern

22. när var du där? förra året

23. är du rasist? Nej
24. har du helt svenskt ursprung? Nej
25. om nej, vart kommer du ifrån? Halv etiop

26. föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? Orka
27. ser du fram emot någonting just nu? Jorå
28. sköter du skolan? ja, det hoppas jag väll.

29. vad hade du för betyg förra terminen? vi hade inga betyg

30. vad är det bästa du fått på ett prov? -

31. vilket ämne var det i? -

32. har du fått ig på ett prov? -

33. har du spelat/spelar du i ett band? Nej
34. anser du dig vara intelligent? Nej
35. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Men jag vet inte, allt
37. har du mått jättedåligt psykiskt? Nej
39. har du haft sömnproblem? Nee
40. hur ofta gråter du? Inte så ofta, men gråter väl ibland
41. vad gör du när du mår dåligt? brukar sitta inne på mitt rum och lyssna på musik.

42. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? kompisar kanske

43. vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej

45. vilken skola? ekeby :/

46. har du varit otrogen någon gång? Nej
47. har någon varit otrogen mot dig? Nej
48. är du stolt över dig själv? ?

49. vad får du ofta komplimanger för? Vet fan inte haha
51. har du lätt att få folk att skratta? hoppas det!

52. cider eller öl? Cider
54. har du några talanger?dansa, kanske

55. vet du om någon är kär i dig? nej
56. är du bra kompis med ditt/dina syskon? Jorå
58. vad står det i ditt senaste sms? min laddare är hos kussen, så vet ej.

59. hur lång är du? 153 cm, sist jag vägde mig

60. Har du svarat ärligt? JJJJJAAAAAAAAAAAA

Av alva göthelid - 20 juli 2011 03:06

                                    det var allt tror jag! :)

Presentation


jag heter alva och är tretton år. i den här bloggen bloggar jag om allt möjligt. skola, vardag, mode, hiss och diss och massa annat.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards