gothelid

Alla inlägg den 9 september 2011

Av alva göthelid - 9 september 2011 12:29

nu sitter jag i vardagsrummet med datorn i knät och lyssnar på musik och käkar äpple. toppen! jag har ju vart sjuk seni onsdags och har inte orkat gjort  så mycket, men nu börjar jag bli frisk igen, så det könns ju bra. idag är det ju fredag idag! jihoo!! det känns som denna vecka har var den lngsta veckan i mitt liv, och jag skoar inte! men men. idag ska jag hem till pappa och inte göra någånting tror jag, rätt skönt faktiskt.  


från det ena till det andra. jag ska på britney spears konsert i stockholm i höst nån gång. det ska bli toppen kul!! och konserten är på en söndag och det håller ju på ett tag sent på kvällen, och vi sover över i stockhol så vi hinner nog inte hem innan skolan börjar på morgonen. så då slipper jag första skoldagen på veckan, det gör ju saken ännu bättre! 

 nu ska jag fortsätta äta på mitt äpple så hejdoo! :)

Presentation


jag heter alva och är tretton år. i den här bloggen bloggar jag om allt möjligt. skola, vardag, mode, hiss och diss och massa annat.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards