gothelid

Alla inlägg under augusti 2011

Av alva göthelid - 17 augusti 2011 15:22

Av alva göthelid - 16 augusti 2011 13:13

har ett tips. det är ett torrshampoo som jag själv tycket är jätte bra! man sprutar bara i hela håret. det är typ som hårspray, fast håter stelnar inte. man kan köpa det på t.e.x H&M, kicks eller nått :p 

     

Av alva göthelid - 16 augusti 2011 12:27

skrev fel i förra inlägget såg jag. skolan börjar ju på torsdag. men men. idag gick jag upp tio, och sen dess har jag bara suttit på mitt rum dunkat musik och fixat lite i mitt lilla rum!kanske kommer en bild på resultatet lite senare. idag ska jag anntingen köra en timme  på tennisbanan eller sprina ett varv i spåret, har jag bestämt. 


    

-

Av alva göthelid - 15 augusti 2011 16:51

nu ligger jag halvdöd i min säng och flummar runt på datorn. skulle igentligen ha spelat tennis med pappa idag, man jag var så himla trött så så blev det inte. är jätte sugen på choklad, så jag kanske drar mig ner till natti och köper mig en stror fet choklad kaka! 


från det ena till det andra...

på onsdag börjar skolan!! är skit nervös fast endå inte, haha. jag måste någ bestämma med några att vi typ träffas utan för skolan typ en kvart innan, hah. eller inte :s 


Av alva göthelid - 10 augusti 2011 17:28

HAHA, jag tror det är första gången jag lägger ut en dagens outfit. kanske ska börja med det...

 

top från weekday 149 kr tror jag. jeans från khappahl 299kr

 

lite suddig bild. men det är en earcuff från glitter för 39 kr tror jag, hah.


nu sitter jah iaf i mitt rum och gör inget som vanligt. tror jag ska kolla på någon film lite senare kanske. eftersom vädret blev som det blev så blev det ingen springtur idag, höhö... det är ju kul!!! om det är nån som har förslag på filmer. LANGA PÅ DÅ! hade inte så mycket att säga förutom att nu skab jag gå och äta min misslyckade men goda kladd kaka som jag gjorde igår utan recept! ;)

Av alva göthelid - 10 augusti 2011 14:12

nu sitter jag här och gör precis ingenting rätt skönt faktist! Men snart ska jag nog ut och springa, och efter det ska jag ta en mega varm och lång dusch! fast nu ska jag kolla runt lite på google,haha. jag ska kolla hur man kan göra egna annsiktsmaskar ;)


i förrgår gjorde jag en hemgjord inpakning till håret. det blev skit bra! hittade tipset på lisa jacobssons blogg, så om ni vill besöka den så kan ni gå in här. nu ska jag kolla efter annsiktsmaska. HEJDÅ!


joooooo, om ni har något förslag hur man gör annskitsmaskar så fårn ni gärna dela med er till mig! :)

Av alva göthelid - 10 augusti 2011 02:13

hej, nu är jag med i en tävling som Viktor Frisk har annordnat. priset är att man får designa sin egen onepiece, och hur kul skulle inte det vara! :D om ni också skulle vara med i tävlingen så trycker ni HÄR!  Lycka till ni som är med och tävlar! 

 


ps... kolla in bilden nedan för, hur snygg kan man bli igentligen! :o typ så snygg!!  


    

Av alva göthelid - 7 augusti 2011 14:12

Nu sitter jag hos kussen och har nyss vart hos hennes farmor och farfar och fikat. Wilma ska sova hos mig inatt också, tre nätter i rad haha. Nu käkar vi toblerone, och jag antar att Wilma har snott den från sin broder Lukas....PS. Wilma är lite störd, hon står och dränker sig själv i handfatet. Haha. Hörs sen!

Presentation


jag heter alva och är tretton år. i den här bloggen bloggar jag om allt möjligt. skola, vardag, mode, hiss och diss och massa annat.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards