gothelid

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

20.27

Av alva göthelid - 29 augusti 2011 19:46

nu är jag hemma hos mamma igen då. idag slutade vi välldigt tidigt, kommer inte ihåg när, men det var tidigt. och sen gick jag och mötte mamma och salla på interspor och köpte nya inneskor till innebandyn. sen gick vi till bokia för mamma skulle köpa block och grejer, och då hittade jag en bok jag ville ha, och den blev min! och nu sitte jag med mina nya dojjor på i sängen och softar. imorn är det tisdag och träning, ska bli skönt att få träna lite granna efter kräftskivan jag var på i lördags. vet inte hur mycker jag åt, men det var mägnder. kansle kommer upp lite bilder från det också. nu ska jag ner ooch sätta mig framför tv:n och kolla på robinsson och göra spanska glosor medans. asså jag tycker inte om spanska läraren alls! för det första så gav han oss läxa på första dagen till dan efter. för det andra så har han snus mellan tänderna och byter alldrig byxor. och för det tredje vet jag inte... men idag hade vi två test, ett på matten, på första lektionen på morgonen efter helgen. och då är man ju lagom trög och sen ett test på horroskopet ( eller vad det heter) men det gick bra! nu ska jag läsa hlosor så hejsvejs! 


     

 
 
Ida

Ida

30 augusti 2011 20:35

Hej sötnos!

Nu är vinnaren i Ziperall tävlingen dragen. Kika in och se om det blev du! Om inte, var gärna med i mina andra tävlingar :) Kram.

Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/vinnaren-av-ziperallen.html

http://flavoured.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alva göthelid - 18 december 2011 13:14


är och tävlar om ett par boots på tinkerbellas blogg i lucka 18!   Tryck på bilden för att vara med!     ...

Av alva göthelid - 31 oktober 2011 15:51

Bloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogen

Av alva göthelid - 28 oktober 2011 10:46

nu sitter jag på elevensval=skriva läsa... innan det satt vi i ljushallen och där dunkades det musik och ställde upp tält och allt. nu är det snart lunch, kommer nog bli ganska så kallt att gå med shorts:( idag är det ju match, fast jag kan nog inte ...

:)

Av alva göthelid - 26 oktober 2011 15:41

nu är jag hemma från skolan, blev kvar där ett tag också eftersom vi skulle fixa lite saker. har gjort prov idag och det gick rätt så bra känndes det som. har ju prov imorgon också, så får väll ta och kolla lite på det. på fredag är det halloween! sk...

Presentation


jag heter alva och är tretton år. i den här bloggen bloggar jag om allt möjligt. skola, vardag, mode, hiss och diss och massa annat.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards