gothelid

Alla inlägg under januari 2011

Av alva göthelid - 11 januari 2011 07:02

   

jag bjössar på denna fina bild   

Av alva göthelid - 11 januari 2011 06:52

nu sitter jag här och äter frukost själv, och det känns som jag har gått upp några timmar förtidigt . men det hoppas jag att det inte är, eller jo det skulle ha varit jävligt skönt. ah, men idag ´vet jag iaf vad jag ska göra. för det första måste jag gå till skolan och det gör jag inte helt frivilligt, och sen efter skolan ska jag ner på stan med moa och josefine och äta lite god mat på någon thairesturang. sja bli skoj.    (skolan)  


/alva

Av alva göthelid - 10 januari 2011 12:39

nu vaknade jag för tjugo min sen typ. och mamma sa att jag skulle ställa väckaklockan på tio. men så blev det inte. idag vet jag inte riktigkt vad jag ska göra, men i mina tankar så ska jag hinna med och tona håret, och kanske gå ner på stan och kolla på en tröja.  


/alva

Av alva göthelid - 9 januari 2011 13:00

  

Av alva göthelid - 9 januari 2011 12:55

här kommer lite kläder från olika afärer., som jag har gjort till lite olika outfits(stavning). ska jag vara ärlig så gjorde jag det mest för att jag tyckte det var kul.  

 

Av alva göthelid - 9 januari 2011 11:31

jävla forsby fegisar. idag skulle vi ha match mot det där cp laget som jag nämde i förra inlägget,ah. men dom iaf har fegat ur och stält in matchen. och vår tränare gör ju typ ingenting, det ända han gör är att lägga ut på vår hemsida att matchhen är inställd och att man ska sprida det vidare, och det gör han kl.09.32 och han ringer bara till viktorias pappa och säger att matchen är inställd som jag förstod på bella, för hon var ju tvungen att ringa och fråga varför ingen var där. åh vi hade byggt upp sarjen(satvanig). men den fick vi riva ner igen, eter ca 3 minuter. glömmde att lägga in inspratiosbilderna igår men jag ska försöka göra det idag.

//alva

Av alva göthelid - 8 januari 2011 18:46

nu har jag suttit i den här soffan från kl.11.30 tills nu, 18.58

snart ska jag gå och ta mig en dusch eller kanske jag ska basata, aja. imorn har jag match mot seriens cp lag. men dom ska vi krossa. på måndag är det skola igen.. eller är det på tisdag. aja skitsamma, men jag längtar inte alls kan man säaga. ska göra ett till inlägg lite senare. jag och syrran ska till stockholm och shoppa villken dag/vecka somhellst , så jag har hittat lite inspatins bilder  som jag uppdaterar sen.

//alva

Av alva göthelid - 8 januari 2011 15:07

är det någån som vet hur man sätter in eb header på den har sidan, är inte så teknisn av mig   

Presentation


jag heter alva och är tretton år. i den här bloggen bloggar jag om allt möjligt. skola, vardag, mode, hiss och diss och massa annat.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards